on Saturday, August 1, 2009

smlm dlm kul 9 lbh mcm tu aku tgh o9 smbil. time tu aku dgn y ,uci dan ada la kat umah ni pn aku xingt . tgh kusyuk2 aku o9 tibe2 comot kua umah lupa lak aku nk tnya die pegi mne so aku bia kan je la 5 minit mcm tu comot pn blk aku xpasan lak die bawa seseorang sbb gelap. punya la berdebar2 jantung aku dgn xsemene2ny xtaw napa aku pasan jark a.k.a razak dtg bawa dunkin donut 2 kotak . hati aku xtenteram dan terlampau gembira bile aku dpt tgk die niat di hati aku mg nk salam bkn setakat salam la aku nk peluk die mcm mula2 aku jupa die kat klcc dan aku sangt rindu bau mnyak wngi red delicious xsalah aku la tapi hati aku sungguh keras utk buat semua tu . serius mmg aku nk sangt2 peluk die time die dtg tp nnti pe lak kate org kn so aku pn wt bodo aku xsalam c jark die trus bring pnt kot. last2 comot pnggl aku srh salam die aku mmg nk salam tp aku segan maklum ladh lama x tegur tetiba k tgur kn rase kekok so dgn hati yg slumber aku pn salam la die tp die salam aku pn mcm nak xnk ja so aku pn trus p mndi dh p mndi aku pn ciap2 la nk p mkn dgn ej n hafiz n aguz kat bali. aku tgk die dh ada kat bilik aku tgh baring2 nak je aku ajk die gak tp segan lst die p gak bali dgn fiz . smpi bali aku pn trus oder mkn smbil2 mkn aku borak2 la dgn ej n hafiz n aguz 10mnit mcm tu fiz n jark pn smpi aku pn wt bodo ja sbb segan kot k tgur die aku ada tnya ej "perluka aku tgur die mcm biasa?" ej pn kte just tegur mcm biase so aku pn ok ja . mlm tu aku tgur die just ckp "u xmkn ka? aku ingt die xnk taw jawab soklan aku tp die jawab jak aku rase lega ja soklan tu ja yg aku tnya pastu dh aku trus senyap wt hal sndri . haish aku xtaw la perasaan aku ni kejap2 berubah kejap2 keras . aku syg die lae tp die dh bkn utk aku aku leh anggp die mcm kwn je tp kemesraan n keakrapan mcm dulu mmg xmungkin dtg lae sbb sume ny dh berubah . setakat ni la aku ny luahan hati aku dr smlm . bkn aku xnk tgur die tp aku segan n kekok!!
sekian wslm

1 comments:

kaka crackr said...

xyah la segan..xyah la kekok

Post a Comment