on Sunday, April 26, 2009

1.30petang
di sini la aku menanti untuk
pergi ke kl
setgh jam aku tnggu bru la bus jalan
perghh
dh la xde aircond pastu panas terik la tu
dah la aku pki sweater
xmcm beruk aku kepanasan
dalam kul 2.00petang
aku singgah klcc
jln2 jap
tgk2 baju,sua mnetaw berkenan ke
*padahal duit xde*
hahha
abs jln2 kt klcc aku pn trun
groung floor nk bli tiket putra
ke kl central



smpi ke kl central aku pn bli la tiket pegi ke batu tiga
dgn harga rm2.10
tepat2 kul 2.15ptg aku tnggu la kt bawah platform5
perlabuhan klang
mcm org bodoh aku tnggu train smpi
dah la duduk bersila kt bawah tu dah
mcm pemintak sedekah je
sementara aku tnggu train aku men msg dgm mmber aku
die kate nk dtg kl central alang2 bek jupa jap
tepat kul2.30petang train platform 4 dtg aku pn tgk2 la
skali aku terserempak dgn budak yg aku nk jupa
pki baju putih dgn spek
die dgn mmber die
aku 'suit' die tp die wt bodo jerk
perghh
xdpt nk jupa die
tapi xpe la dpt gak aku tgk die
wlupn die kt seberang jalan
heheh
kul 2.35 train aku smpi
aku pn naik dgn perasaan sedih xdpt jupa mmber
*ceewahh*
dlm train nsb bek aku dpt duduk
klo xdpt perghh
kena berdiri aku dah la 10 stesen nk kena tnggu
haish
dlm kul 3.00 aku smpi batu tiga
trus nek teksi blk umah
*vroomm*

3 comments:

little daun said...

lorh.....cian nyer...huhuhuhu...

little daun said...

ader maser tngok la my blogs k...

Eety said...

alolorhh cian nyer die ahahha!

Post a Comment